logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۴۰۴۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اختلافات مانع دستیابی به موفقیت تکواندو نشود

اختلافات-مانع-دستیابی-به-موفقیت-تکواندو-نشود
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هیأت تکواندو زنجان قوی‌ترین هیأت‌ها در سطح استان بوده و در این میان نباید اختلافات به مانعی برای دستیابی موفقیت‌ها تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان؛ جواد بازرگان روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو استان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۲۰ مربی و ۱۷۰ داور در رشته تکواندو استان زنجان فعالیت می‌کنند، گفت: این موضوع بیان‌گر غنی بودن رشته تکواندو در استان است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رشته تکواندو استان زنجان به لحاظ زیرساخت‌ها نسبت به گذشته تقویت شده است، افزود: هم‌اکنون دو سالن تخصصی برای رشته تکواندو در شهر زنجان وجود دارد، که برای پیشبرد این مهم انتظار بر این است تأمین‌کننده قسمت قهرمانی کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه با انتخاب رئیس جدید هیأت تکواندو استان زنجان رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود، عنوان کرد: هنر رئیس جدید هیأت این است که بتواند از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کند.

وی ادامه داد: ۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارای بیمه ورزشی تکواندو در استان فعال است که برای کسب موفقیت‌ها باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد.

بازرگان با تأکید بر اینکه در فضای تعامل می‌توان به اهداف ترسیم‌شده دست یافت، ابراز کرد: بنای هیأت تکواندو استان به نام شهید عطایی نامگذاری شده و بر این اساس همه باید کمک کنند تا انتظارات فدراسیون محقق شود.

وی همچنین به کسب موفقیت‌های اخیر تکواندو در المپیک و پارالمپیک پاریس اشاره و خاطرنشان کرد: قطعاً این الگو نیز باید در استان اجرایی شود. استان ظرفیت‌های زیادی در رشته تکواندو دارد و می‌تواند در کشور مطرح شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر